7 savjeta za organiziranje vašeg radnog prostora

Nema ništa gore nego doći na posao i pokušati biti produktivan u prostoru koji djeluje kaotično. Vaš radni prostor trebao bi biti odraz vašeg načina razmišljanja, pa ako vam je stol zatrpan neredom, to može biti znak da je vrijeme za organizaciju. Organiziran prostor je motivator, poziva vas na stvaranje i inspirira da date sve od sebe. Nije važno je li vaš prostor malen ili velik sve dok vam daje mogućnosti da vodite računa o poslu.

 

 

1. Riješite se viška

Prvi korak pri organiziranju je ukloniti sve iz prostora, tako da možete fizički vidjeti svaku stavku ispred sebe. Ovo je vrijeme da bacite smeće, pronađete sve one nestale olovke koje ste izgubili tijekom godina i odlučite što vam stvarno treba u vašem uredskom prostoru tijekom radnog dana.
Ako se glineni držač za olovke koji vam je nećak izradio u predškolskoj dobi pretvorio u "priteg za papir" na vašem stolu - možda je vrijeme da ga donesete kući i pronađete novo posebno mjesto za njega. Kada se radi o onome što vam stoji na stolu, pravilo je: samo najpotrebnije.

 

2. Kategorizirajte

Sada kada ste odlučili što vam je potrebno tijekom radnog dana, pobrinite se da stvari grupirate na smislene načine. Naprimjer: sav vaš pribor za pisanje (olovke, markeri, gumice) i papirnati proizvodi (blokovi, omotnice, memorandumi, papir za pisač) trebaju biti zajedno.

 

3. Razmišljajte praktično

Nema smisla držati olovke u ormaru, a pokvareni kalkulator u gornjoj ladici stola. Razmislite o svojim najčešće korištenim predmetima i postavite ih u prostore u blizini. Sve što ne koristite svakodnevno možete skloniti.

 

4. Iskoristite prostor

Ako je prostor problem kada imate previše uredskog materijala, a nemate dovoljno prostora za pohranu, razmislite o dodavanju alternativa poput stolnih organizatora, jedinica s ladicama ili polica. Ova rješenja jamče instant skladišni prostor bez oduzimanja prostora.

 

 

5. Označite svoje zalihe

Jedan od razloga zašto su prostori toliko pretrpani je taj što kada tražite nešto posebno, razbacate svoj prostor dok to ne pronađete. Razmišljajte preventivno i označite svoje predmete kako biste uvijek točno znali gdje se što nalazi.

 

6. Očistite prije nego krenete

Na kraju radnog dana ne ostavljajte nered za sobom. Koliko ste puta rekli "Umjesto toga, sutra ću rano ustati i pobrinuti se za ovo", a koliko ste puta doista to napravili? Odlučite se da svaki dan završite pozitivno. Pobrišite svoj stol, zatvorite ladice, ispraznite smeće i riješite se nereda kako bi vam sljedeće jutro dan mogao lijepo započeti.

 

7. Održavanje

Sada kada ste stvorili organiziran radni prostor, odlučite da tako i ostane. Ako stvari ponovno počnu izgledati kaotično jer ne možete pronaći klamericu koja je zakopana ispod hrpe papira - počnite ispočetka i reorganizirajte se. Učinili ste to prije, pa možete ponovno!

 

Natrag na blog

Ostavite komentar