Kako organizirati svoj dan?

Započnite s popisom obaveza: zapišite sve što trebate obaviti taj dan. To će vam pomoći da ostanete na pravom putu i izbjegnete zaboravljanje važnih zadataka. 

 

 

 

Napravite popis obaveza:

Zapišite sve zadatke koje morate obaviti taj dan i rasporedite ih po važnosti.

 

Odredite prioritete zadataka:

Pregledajte svoj popis obaveza i odredite prioritete zadataka na temelju njihove važnosti. To će vam pomoći da se prvo usredotočite na najhitnije zadatke.

 

Koristite planer ili kalendar:

Pratite svoj raspored pomoću planera ili kalendara, bilo da se radi o fizičkom planeru ili digitalnoj aplikaciji. Taj način praćenja obavljanja zadataka će vam pomoći da svoje zadatke i ispunite.

 

Uzimanje pauze:

Važno je raditi pauze tijekom dana kako biste napunili energiju uma i tijela. Pokušajte napraviti kratku šetnju na svježem zraku ili napravite stanku za istezanje kako biste se rasteretili i poboljšali si raspoloženje.

 

Postavite realne ciljeve:

Budite realni prema sebi o tome što možete postići u jednom danu. Ne opterećujte se s previše zadataka jer to može dovesti do izgaranja i stresa.

 

Natrag na blog

Ostavite komentar