Kako upravljati svojim rasporedom?

"Ako sama ne cijeniš svoje vrijeme, neće ni drugi."

plan it.. 

do it..

 

 

Planiranje i pridržavanje rutine čini veliku razliku u tome kako se osjećate i što radite. Evo nekih stvari koje pomažu u upravljanju rasporedom, a koje bi vam mogle biti od pomoći:

 

1. Stvorite rutinu

Bez obzira na čemu radite, stvorite rutinu. Odredite vrijeme za pojedine aktivnosti i držite se plana.
Napravite kalendar, popišite obaveze. Sve što nije planirano, ne radite. Ako želite slobodno vrijeme, isplanirajte ga.
Vaša se rutina može mijenjati tijekom godine, ali u svakom trenutku bolje je imati plan. Naprimjer, ako radite na pokretanju tvrtke i trebate otkriti kupce, zaposliti osoblje, odredite prioritete i rezervirajte određeno vrijeme za svaku aktivnost. U kalendar unesite obaveze i pratite.
Ovdje je uzorak kalendara koji bi mnogima bio praktičan, ali možete napraviti i svoju verziju.

 

 

 

Postoje i odlični planeri, mape koji će pomoći u vašoj organizaciji vremena.

 

2. Grupni sastanci i pozivi

Ako trebate imati vanjske sastanke, dogovorite dva dana u tjednu za te sastanke i idite na vanjske sastanke samo u to vrijeme. Učinite istu stvar za sastanke u uredu. Na ovaj način ne samo da stvarate dio vremena za sastanke, već također stvarate vrijeme za određivanje drugih važnih stvari koje također trebate obaviti u danu. Učinite istu stvar s pozivima i rezervirajte ih sve jedan za drugim.

 

3. Optimizirajte vrijeme za različite vrste sastanaka

Ograničite sastanke na 30 minuta, a pozive na 10 minuta. Pozivi od 10 minuta sjajan su način da se prvo povežete s nekim ili nekome date brzi savjet. Probajte. Deset minuta je zapravo puno vremena, ako se usredotočite.
Ove pozive možete obavljati onim danom kada možda radite od kuće ili petkom.

 

Evo tipova sastanaka:


30-minutni sastanak u uredu da nekoga upoznate
45-minutni sastanak izvan ureda. Ostavite 15 minuta za putovanje.
10-minutni poziv za pomoć ukoliko nekome tko treba savjet.
15-minutno dnevno sastajanje-izvrsno za start-upove i inženjerske timove
30-minutni tjedni sastanak osoblja

Bez obzira na sastanke koje održavate, grupirajte ih ovisno o vašem rasporedu. Ako smatrate da je za određenu vrstu sastanka potrebno više ili manje vremena, prilagodite u skladu s tim.
Ako tražite nekoga da se nađete, uvijek predložite nekoliko određenih alternativnih termina kao što je utorak u 16:30 ili 17 sati u srijedu.

 

4. Odredite vrijeme za e-poštu

Ovo je najvažniji savjet u cijelom postu.
E-pošta će vas posjedovati osim ako Vi ne posjedujete nju!
Da biste posjedovali svoju e-poštu, morate izbjegavati to da odgovarate na nju cijelo vrijeme. Da biste to učinili, morate planirati vrijeme za čitanje i odgovaranje na svoju e-poštu.

 

5. Planirajte vrijeme s obitelji i svoje vrijeme za vježbanje

Ako to ne stavite u kalendar, neće biti odrađeno. To se odnosi na Vaše vrijeme s obitelji i na vaše vježbanje. Vježbate li ujutro, popodne ili navečer, radite li to tri puta tjedno ili svaki dan, stavite vrijeme vježbanja u kalendar. Nemojte odstupati od svoje rutine. Isto se odnosi i na planiranje vremena sa svojom obitelji i drugima. Ako ste radoholičar, na kraju ćete krasti vrijeme svojoj obitelji osim ako ga ne rezervirate unaprijed.

Razmišljajte o svom vremenu. Razmišljajte kamo ide i kako ga iskorištavate. Razmišljajte o tome gdje možete dobiti više toga i kako to optimizirati. Razmišljajte s kim se sastajete i zašto.
Budući da upravljate svojim kalendarom, slijedite rutinu, planirate sastanke u određeno vrijeme, biti ćete manje preopterećeni i pod stresom. Ukoliko se dobro organizirate postat ćete sretniji i produktivniji.
Natrag na blog

Ostavite komentar